Follow | Dashboard|

I'm Beautiful In My World
♥ Aida Melissyakira
kerana kambing hitam ku sayang ~~panda comell ~
Saturday 7 January 2012 | 0 narnians

hai ,, lame kan aida menyepi ~~rindu tak ? tak kan ? xpe aida TAKheran ..hehehe ,ehh2 ... lupa nak cakap , HAPPY NEW YEAR all ,,ishhh .. apasal orang semua sombong gn aku ni !!!! grrr ...ehh2 , mana pulakk KAMBING HITAM aku ni .. selalu ada je usha blog aku ni ... hehehe ...betol x KAMBING HITAM?? ......camne lahh aku bolehh kenal gn kambing hitam ni .... aishhhh . malu nak cita lerrr ..... ni semua pasal aku upload gmbaq pakai baju  BOYS IN THA HOOD ..hmmm ...dari situ aku kenal dengan dia ~ n terus rapatt ...
nama dia WAN ADI RAIHAN ,sedapp kann . tpi lagy sedap dengan nama KAMBING HITAM ..hahaaha .. jangan marah yee !!! kami selaLU bergurau kasar ....betol tak kambing hitam sial ? hehe ....kuangajaqq kan aku ~~#blur ...hahaha ~tapi sunyi lahh hari ni ... selalu tiap-tiap hari . mesti kambing hitam buatt aku happy macam sekarang !! huahua .... weyh lahanat , aku rindu kau babi (kambing hitam) ..... kau rindu aku tak sial ? ....huru hara aku ni ... hehehe .... HARI ni my kambing hitam lepak dekat kedai MAMBAU  ~ (aku pon xthu kedai apa tu ) heheeh ...sebenarnya kan KAMBING HITAM ni anak mak .suka tidoqq bwah ketiak mak ni .... hehehe ..... tol kan KAMBING HITAM ? aku perlu komen kau sial ?? *jangan nak terasa sangat lahh kann ... hahaha ....aku pon nak jugak jadi anak manja ni ..hehehe .bolehh ? hmm memang tak lahh kan ~~nak pergi melaka bolehh tak KAMBING HITAM ? hahaha . mesti kau tak bagi kenn . xpee ~ CINTA MONYET @ CINTA GILA ni ?? hahaha .... penatt dahh taipp . okeyyss selesai sudahh ~ miss u kau anak haram ~ jangan nak kata aku gediks lahh kenn ~ tampaq kang buta ja ......
Older post | Newer post