Follow | Dashboard|

I'm Beautiful In My World
♥ Aida Melissyakira
senyuman :(
Thursday 12 January 2012 | 0 narnians

SENYUMAN BERUBAH MENJADI KESEDIHAN :(
morning , hari ni tak berubah macam semalam  ........dah lahh kena langgar , on FB aku kena maki ! terbaik lahhh kannn ~hari ni pon begitu jugak ~ baru nak bagi senyuman ~ hmm dapat maki jugak ................ kenapa lah hari ni macam hari semalam ~ sedih nya kalau cmni hari2 ... boleh gilo di bueknyo !!! ........ haishhh apa lahh yang dah jadi kat aku ni ? aku duduk rindu kau sial , tapi maki2 kau bagi aku .. memang babi lahhh kan ! takpayah lah tepon aku .. menbazir kedit kau je ~~ hmm sedihh dengan kau ni ! pasai tu pon kau nak bising ke ? yang kau chat dengan perempuan lain boleh pulak kannn ? aku jeles .. tapi aku diam je .. tapi kau ? membebel macam nenek tue , bodoh lahhh ....kau jeles melampau2 lahhhh ~~~~~~~~~~~~~~~~betol cakap kawan aku , orang lain susah untuk memahami peragai kau ... peragai aku ni special ! entah pe yg special pon tak tahu lah ..hmm :( :( ................... boleh tak kalau aku nak menangis kt dalam blog ni kuat2 .... auwwwwwwwwwwww ! *xpe korang bkan dengar pon  kann ..... first time menangis sebab lelaki ! alahai cikbulatttt ~ dah lahh melaranya ,,,, eden nak p maki dio blik bole ? eden chawwww dlu lo .. bye2
Older post | Newer post